Into the Dead 2
Journey through the zombie apocalypse in a race to save your family. Arm yourself with an arsenal of powerful weapons and do whatever it takes to survive. Maim, mow down, and massacre the Dead – anything to keep moving! In a world where no one is safe, how far will you go to make it out alive?