IRONFALL Invasion
In the campaign mode, you'll be dropped straight into a raging war against the Dyxide invaders. Battle for the fate of the Earth over 11 action-packed levels! Along the way, you'll find new weapons and come up against nine ever fiercer types of enemy.
In the multiplayer mode, pit yourself against players from around the world and bet on whether you can beat them all! You'll also be able to train against computer-controlled opponents in Survivor mode. Winning multiplayer matches earns you "credits", an in-game currency that represents your score. You can choose to bet on the outcome of a match, using the credits you've earned. If you win the match, you'll gain extra credits - but you'll lose your stake if you fail!