I dream of you and ice cream
I dream of you and ice cream is a game about imperialism, the loss of identity and personal sacrifice.
I dream of you and ice cream is a point-and-click adventure game with a very simple interface and an emphasis on puzzle solving. For every two puzzles solved, players are rewarded with a partial solution which can be used in another puzzle.