Hexagroove: Tactical DJ
Hexagroove combines elements of strategy, rhythm, and action games in a unique blend of self-expression. Your goal as a DJ is to combine musical loops in real time to regulate a virtual audience's energy, working them into a state of euphoria with your artistic skills. The action swings from contemplative to frantic as you move between song sections in one of ten dance music genres. Over time you'll unlock new musical loops, DJ tricks, and club venues to play in. Perform together with friends in your room or on the dance floor with this truly creative title.