Heroes of Loot: Gauntlet of Power
All wrapped up in a fast paced, randomly generated action RPG shooter with dungeon crawling and Rogue-like elements.
You are a weathered adventurer descending the Heroes of Loot Dungeons, be it Elf, Wizard, Warrior or Valkyrie, you are on a mission to sort out this dungeon and it's creepy crawly horde of monsters. Collecting loot to power up your new found Gauntlet.
An average game run is about 20-25 minutes, a full dungeon run + final boss defeat will take up about 60 minutes. Each game is different and unique, so make sure to keep trying!
Learn about active, passive and special items by collecting them and using them. This information is then stored in your Codex for future games. Learn about various dungeon dwelling creatures by defeating enough of them to learn their weaknesses and open up their information in your Codex.