Hegzis
Put your brain to the test across dozens of unique challenges in Hegzis, a chill hex-grid puzzle game presented in colourful 2D style! Select a stage from Serene Beach, Whispering Forest and more, then progress through multiple levels in each world, placing pieces of connected hexes to form lines in any direction.