Gunso's Skateboard Run
Chase after his beloved Koyuki-chan while jumping and guarding against obstacles!
Shake the controller to speed up and activate Fever Mode for an ultra-fast dash!
The more points you score, the more adorable photos of Gunso and friends you unlock!