Guns of Fury
Explore a vast interconnected world, gain new abilities and weapons, battle epic bosses and stop the plans of an evil corporation before it’s too late!
In the near future, the world is in an energy crisis. When all hope has been lost, world famous scientist Dr. Klaus makes a surprise announcement: the discovery of the "Tetra Cell". It’s incredible energy-producing properties could be used for the good of mankind. However, 24 hours later, he mysteriously disappears and his lab is destroyed in an explosion. The industrialist A. Easton, President of Easton Industries is suspected to have kidnapped Dr. Klaus and that he intends to use the Tetra Cell to create a new type of super weapon.
You assume the role of Vincent Fury, a special operative on a mission to infiltrate the top secret research facility of Easton Industries, rescue Dr. Klaus and recover the missing Tetra Cell before it’s too late!
Explore a huge world as you face the private army of evil industrialist A. Easton and his gang of top executives.
As you advance through the game, you will discover new items and abilities, as well as gain money to purchase new equipment from merchants, which will help you access new areas and battle more powerful enemies, including fearsome bosses.