Glover (QUByte Classics)
The cult classic from the '90s returns! Glover is a charming 3D platformer where you control a magical glove on a quest to restore balance to the kingdom.
Roll, jump, and manipulate your magic ball to solve puzzles, overcome challenges, and defeat the evil glove threatening the world!
● Control Glover and his magical ball through six vibrant worlds filled with secrets, creative platforming, and curious enemies.
● Discover amazing power-ups that enhance Glover’s abilities and expand your gameplay possibilities.