Glitch Hero
A fatal error, Codeland filled with bugs, an unfriendly bunny as a guide, her father and his colleagues are trapped and unresponsive, there are enemies and errors all around! Only someone worthy to wield the hammer.exe can debug it all!
Show your logical skills and quick mind to help Ada save Codeland by defeating enemies and clear dungeons in this fun and thrilling action adventure full of logical puzzles, loops, and fun visual algorithms suited for players of all ages.