Gal Metal
One night while on his way home from school, a high school boy is abducted by the Octoids, an extraterrestrial species bent on revenge. The boy's soul is transplanted into a high school girl's body in a sinister experiment. Now sharing a body, the duo must work together with her high school band, K.M.G. (Kichijoji Metal Girls) to defeat the aliens with their greatest weakness: metal!
Memorize various rhythm patterns by practicing solo or with your band and deploy them however you like to build up your Metal Power in concert battles against the Octoids.