Freddy Farmer
Freddy's daughter has been kidnapped by an evil dragon that lives on top of an abandoned castle.
The only possibility to rescue her is through a magic potion that only a mysterious wizard who lives in the forest can make, but to do so, he will need to get some very specific ingredients and these in turn must be mixed in a certain order using magical cauldrons that are spread throughout the kingdom.
With the only action of jumping, Freddy must collect all these ingredients while trying to avoid all the enemies and dangers in his path until he reaches the cauldron of each of the levels having collected the ingredients in the correct order.