Flowlines VS
We love Nintendo Switch. We love puzzle games. We love versus multiplayer modes!
If you like classic puzzle video games for 1 or 2 players... we have tons of stuff for you! Inspired by the very best in the genre, Flowlines Vs. aims at becoming one of the most important party games there is. We want players to solve puzzles, to compete with others while doing so, and to play - everywhere and with everyone.