Firebat - Revolution
Firebat - Revolution is a brick-breaker game with retro graphics and music reminiscent of the demo-scene era. Follow the game's story, upgrade the ball and the pad, progress on the islands step by step, break down obstacles brick by brick.
The Firebats live under the oppression of Morningstar and his Lieutenants. Hope returns to their nation as one heroine starts to explore the Underworld, after finding the Sphera Artificium and the Machina. These ancient, technological relics from their forgotten past will help you to break all bricks, to defeat the oppressors, to reveal the past of the Firebats and to find a way out of this cursed place. Test your skills on challenge and hidden levels, collect Fire Pearls to upgrade the Sphera and the Machina (ball and pad). Meet the denizens of the Underworld, like Charon, who collects your Golden Credits, or other Firebats who can join your struggle.