Fallen Angel
Fallen Angel is a high-speed action RPG set in a weird and vivid version of the afterlife. As Lucifer, the original rebel with a cause, you'll wield powerful angelic, and demonic weapons and abilities in your quest to reap vengeance on the family that cast you out.
An absent God has led the Archangels, His mightiest servants, to lay claim to Creation. Bring the pain to your arrogant siblings. Hunt them down across all Creation, beat their armies to a pulp, and confront them in the depths of their domains. Each encounter will have its own mechanics that force you to adjust your strategies.
Each Archangel bends their piece of Heaven to their will and shapes it accordingly. Lush valleys and caves give way to neon nightclubs that compete with crumbling ruins and cyber tech temples, and much beyond. The only thing that stays the same is the pride of their rulers.
Like the places they come from, the Heavenly Host comes in all shapes and sizes. Floating eyeballs, exploding people, cave dwellers, armored warriors, glowy geometric shapes, and weirder besides. They each have their trick to them that you'll need to learn.
Become a master of forgotten fighting styles and arcane artifacts. Launch enemies skywards for stylish juggle combos, then bring them down under a hail of demonic firepower. Experiment with combining melee attacks, guns, powerful artifacts, and Lucifer's inherent, demonic abilities to create your own playstyle. Then customize it further with upgrade perks.