FREEDOM WARS Remastered
Born into a one-million-year prison sentence, you must survive deadly missions to earn any hope of freedom. Die in prison or live on the battlefield. The choice is yours.
In a distant future where all resources on earth have been depleted, being alive is a sin by itself. As a sinner sentenced to one million-years in prison, you must volunteer in dangerous operations to reduce your prison sentence and fight your way to freedom.
Use your Thorns to dominate the battlefield. Stand alongside your allies and your warden bio-android accessory, to face off against powerful enemies.
Re-rendered graphics vividly portray desolate worlds, colossal prison cities, powerful enemies, and fierce battles.