Ever 17 - The Out of Infinity
Takeshi Kuranari, an ordinary college student, visits the underwater theme park LeMU. An accident occurs, trapping Takeshi and 6 other individuals inside LeMU, 51 meters below the surface. With no hope of rescue, Takeshi explores LeMU along with the mysterious girl Tsugumi and part-time employee You, searching for a way to escape to the surface.
A theme park of dreams and hopes sunk in the depths of the mysterious blue ocean.