Ever 17/Never 7 Double Pack
Two classic visual novels written by Kotaro Uchikoshi make their way to the West after over 2 decades of initial Japanese release! Enjoy the science fiction, mystery and love stories in Ever 17/Never 7 Double Pack!
Takeshi Kuranari, an ordinary college student, visits the underwater theme park LeMU. An accident occurs, trapping Takeshi and 6 other individuals inside LeMU, 51 meters below the surface. With no hope of rescue, Takeshi explores LeMU along with the mysterious girl Tsugumi and part-time employee You, searching for a way to escape to the surface.
A theme park of dreams and hopes sunk in the depths of the mysterious blue ocean.
The protagonist, Makoto Ishihara, had the worst possible awakening. He had a dream in which a girl died a tragic death right in front of his eyes. The seminar training camp was supposed to go off without a hitch...or so Makoto believed.