Endless Monday: Dreams and Deadlines
Meet Penny, a corporate grunt and serial procrastinator who spent all her time at the office doodling comics and playing phone games instead of working on her project. Now a weekend away from missing her deadline, Penny must find inspiration and overcome all sorts of distractions to finish her project on time and not disappoint her mentor (and not get fired). And maybe she'll learn something about herself in the process.
■ Overtime! Penny's story continues in an extra full-length chapter, included with the game!