Easter Bunny: Bubble Shooter
Immerse yourself in a fascinating world of coloured bubbles and puzzles in every level. Use the solar laser to aim and shoot to make the game convenient for people of all ages.
At each level, new surprises and challenges await you. You can use fireballs to break through all obstacles, and rainbows will help you explode large clusters of bubbles.
This game will help improve your child's cognitive skills and give you a lot of fun.