ESCAPE SITE 13
ESCAPE SITE 13 immerses players in a shadow-laden, side-scrolling adventure inspired by the enigmatic lore of SCP containment. Set in an original universe, it draws subtle inspiration from SCP-1730 while spinning its own uniquely dark and captivating narrative.
As the team ventures deeper into the darkness of Site 13, they encounter horrors beyond comprehension. With its immersive storytelling and richly detailed world-building, ESCAPE SITE 13 invites both veteran SCP enthusiasts and newcomers to delve into the chaos of a secret too dangerous to remain concealed.