Dunk Dunk
Dunk Dunk is a basketball game unlike any other, mixing a unique cartoony aesthetic, the strategy and precision of basketball with the chaotic fun of multiplayer arena platforming action, making for some nail-bitingly tense matches.
Plays like your favourite platformer with familiar and simple controls meaning anyone can take to the court and start dunking.
AIM & THROW – Total 360° analogue arm control allows you to AIM, THROW and slam DUNK the ball at the exact angle you want.
BLOCK & DEFLECT – Defend your goal! Extend your whole body for a stretchy block or deflection to keep your opponents from scoring. Or, become a platform to help your teammates reach that hoop.
Play solo or co-op with a friend in Quick Match, or against increasingly harder opponents in Galaxy Tour, Challenge or Cup modes. Or take on a friend, or up to 16 friends, in local multiplayer across the Quick Match, Mutator Madness and Tournament modes.
Play across 8 unique arenas from all over the universe. From an underwater lab to dinosaur times and a marooned space station, each arena has its own special features.