Dungeon Slide
While the controls are simple—just move the protagonist up, down, left, or right—the character slides in the chosen direction and won't stop until hitting an obstacle.
Guide the protagonist by cleverly using walls, doors, various gimmicks, traps, and even enemies to collect gems and find the exit.
A simple yet deeply strategic dungeon exploration puzzle game—that's "DUNGEON SLIDE."