Dull Grey
You will be making one and the same choice again and again deciding who the son should become - a lamplighter or a tallyman. At first it may seem that the situation leaves you no choice at all. But don’t jump to conclusions, take a moment to think it over and then, perhaps, you’ll see your story in full color.