Duck Life 9: The Flock
Welcome to the newest chapter of the Duck Life series, Duck Life 9, where the ducks are still finding new ways to do what they do best - honing their skills and racing their way to the top! Touch down on the tropical archipelago of Featherhaven Island and set up shop in your own little town, ready to rise up the ranks and become the fastest flock there is!
Discover an expansive, vibrant new 3D world sporting luscious meadows, dazzling crystal plains, a floating city and much more. As your ducks broaden their horizons, you mustn't be afraid to delve a little deeper and discover the secrets that these areas hide, from jelly coins to buried treasure - you never know what could be lurking around each and every corner!
Filling your flock with a rich mix of feathered friends will help to strengthen the overall group. It's going to be a team effort if you want to topple the competition! Use your best swimmers for the swimming leg of the race, and your best climbers for the mountainous peaks. You're only as good as your worst player, so remember to treat all of your ducks with care, and you'll surely see the fruits of your efforts blossom into a truly remarkable team of ducks!