Doraemon Dorayaki Shop Story
Let's make Doraemon's favorite dorayaki and create a store that will be the talk of the town.
In addition, various characters from Fujiko・F・Fujio's works will appear as customers!
During your adventure to find ingredients, you will encounter many difficulties.
A management game created by Kairosoft, a company popular for its simulation games.