In a dystopian future, where Armies and the Police were replaced by robots and machines, their creator decided to take over the world. Now, it's up to Bones, a retired dog samurai from the Special Forces, to fight against the robot menace alone.
You will face several robot leaders in an action-packed platforming throughout the city, fighting in urban sewers, military facilities, factories and even in sky-high structures. Each level features several gimmicks and different challenges inspired by classic platformers from the past decades, as well as different enemies and memorable boss encounters!