Doggy Up!
A platformer game where you play as a German Shepherd named Ollie, trapped in his own dreams. Can you pass the main challenge and free Ollie from captivity?
The game will delight you with pleasant graphics, diverse locations, the ability to improve character characteristics, and dynamic events in locations that will help you not to get bored.