Delta Squad
Just when you think the world is safe and it’s okay to take a break, a new threat emerges. Having already survived an alien invasion in FullBlast, the Delta Squad must now do battle against General Rumanovsky, a maniacal overlord who will stop at nothing to achieve global domination.
To overcome every threat players will need to take full advantage of upgrading their skills in a bid to deal maximum damage.