Dat Gaem
Dat Gaem is a crazy take on a classic JRPG genre. Play as a group of special agents and defeat the evil that has robbed people of a peaceful life. You also need to recover... soy milk.
In the game, you do not level up by killing enemies scattered on the map. You gain strength by collecting soy milk and equipment upgrades scattered around the map.
The game is filled with crazy humour and lots of jokes. You fight enemies is in the classic JRPG style - many bosses await you!