Dark Receipt
In the fluorescent glow of a Tokyo convenience store, your mundane night shift becomes a descent into madness. Dragged into a twisted parallel reality by mysterious shadow figures, you must navigate a nightmarish version of modern Japan where familiar streets warp into impossible geometries and everyday people harbor dark secrets.
Featuring authentic retro low-poly visuals and haunting sound design, Dark Receipt plunges you into a psychological horror experience where every flickering light and distorted texture builds mounting dread. Solve minor yet mysterious puzzles, engage with enigmatic characters, and piece together the truth behind your abduction while evading the shadows that stalk you through this warped reality.