Dance Mania
Get some talented dancers on your team and put on a show as you race to the finish line. Fun music, cool moves and colourful costumes are the secret to victory!
Unlock new costumes for your dancers. Learn new dance moves. Each level will be unique and fun! Open all options to see all the dances and unusual costumes for your team.