Cyber Quest
Cyber Quest is a retro deck building game. Assemble a ragtag crew of hackers, mercenaries, and street-savvy rogues to take on the most feared crime gangs in the city. Each encounter is a high-stakes battle of wits and tactics as you pit your crew against rival factions in this intense card-based rpg.