Crime Opera Fandisk: The Caterpillar Candids
In this new anthology release of Crime Opera, explore a variety of short stories that take place before, during and after the events of the original visual novel, all presented in beautifully crafted hand-drawn style to convey the drama, emotion and gritty truth surrounding characters’ lives in the criminal underworld.
“A Day in the Strife” spotlights the daily life of Terry Childers, a side character from The Butterfly Effect. In the “Recollections” chapter, Molly and Alice get together to reminisce about the past, revisiting critical moments from both their histories. Finally, “Aftermath” serves as an epilogue exploring the immediate fallout of The Butterfly Effect and the impact it has on many intertwined lives.