Creepy Tale: Some Other Place
Creepy Tale is a mysterious adventure rich in riddles and eerie atmosphere. An autumn morning promised a quiet fishing trip, but events took Martin to "some other place." Find the way home, uncover loads of secrets, and save everyone that you can.
Creepy Tale: Some Other Place tells a completely new story that takes place in our fairytale world. A dynamic quest awaits you, packed with vivid events and characters.