ChokoNana!
You can enjoy a little map, a little discovery, a little story, etc. in a little time.
In addition to the character's level, there is also an element of growth in the weapons.
In particular, weapons will increase in lvl as well as characters if you equip them and fight, so you can enjoy more fun in battle.
The story is about their “little adventure to realize the world they envisioned.