You're a prisoner in a cell. You have to escape. But is that really the goal? Centum appears to be a point-and-click adventure, but beneath the surface is something altogether different.
Unreliable Narrator: Centum challenges traditional gaming conventions by weaving an intricate narrative where reality is as fluid as the mind of its narrator.
Mind-bending Gameplay: Navigate a series of daunting scenarios, each shrouded in uncertainty and enigma. Every click and decision is remembered, forcing you to grapple with the unreliable nature of the narrator's hints and guidance.
Shape the Story: There is no singular protagonist in Centum; instead, players shape the behavior of an artificial intelligence through their choices, guiding it towards different outcomes and experiences.
Dynamic Dialogue System: Engage in conversations that influence the characters' ego states and alter the course of the narrative.
Multiple Endings: With hidden variables persisting between game runs, each playthrough offers new twists, ensuring that no two experiences are alike.