Cash Guardian: Collector Operation "Capital Defense"
Welcome to the high-stakes world of armored cash transportation! In Cash Guardian: Collector Operation "Capital Defense," you take on the thrilling and dangerous role of an armored car collector. Your mission: transport vast sums of money, gold, and precious valuables across the bustling metropolis, protecting them from robbers and unforeseen threats.