Bubsy: Paws on Fire!
From the developers of the BIT.TRIP series comes Bubsy: Paws on Fire!, the latest and greatest in bobcat-based gaming.
Oinker P. Hamm is determined to capture every animal in the universe for his “Amazootorium.” Bubsy, fearing mostly for himself, is just as determined to stop him. Two archrivals, stitched together by the cruel knitting needles of fate. No matter who emerges victorious, there is one thing we know for certain: There’s going to be a whole lot of yarn along the way.