Breakout Beyond
In this neon-drenched take on the classic, you’ll need to literally break through each puzzle by clearing bricks to breach the final goal. Longer play will rack up a combo and increase the intensity of the effects creating a spectacular light show as a reward for the most skilled players.
Special blocks will grant an edge like large brick-clearing blasts, a barrier that’ll save your ball, and a laser cannon to clear a path. Each one will reward players with dazzling dynamic effects that create an excitement that hasn’t been seen in Breakout before.
Each of the 72 levels will push your skills to the limit, but you won’t be without help. A focus mode will allow you to slow down time at the expense of your score. Or, if you want some help and company, you can tag in a friend to play through the entire game in local two-player co-op.