Borderlands: Game of the Year Edition
Discover the co-op shooter-looter that started it all, crammed with content and enhancements! Equip bazillions of guns as one of 4 trigger-happy mercenaries, each with unique RPG skills. Take on the lawless desolate planet Pandora in pursuit of powerful alien technology: The Vault. With new weapons, visual upgrades, all 4 add-on packs and more!