Blast Brawl 2
A fast-paced fighting game where any hit means DEATH! Battle your friends as a vastly diverse selection of characters, experiencing intense combat where every blow earns a kill, and skill reigns supreme. Brawl amidst a huge selection of maps, each set in a post-apocalyptic future and featuring unique elements that can change the face of a battle. And what's victory without a little dance?