Bird Game +
In Bird Game, a third person flying adventure by Bryan Tabor, a very special adventure awaits you.
Featuring a black and white 3D art style, Bird Game has you guide a majestic bird through a detailed world that grows all around you, full of challenging obstacles, hostile enemies, and punishing bosses.
Complete with a serene soundtrack, a difficult yet relaxing adventure awaits all those who wish to be one with nature.
In addition to the game’s 3 main levels, there is an endless mode for players who seek to fly as long as they can through a wondrous, illustrated landscape.