Bing in Wonderland Power Up Edition
Bing in Wonderland is a fast-paced 2D action-platformer roguelike featuring quirky and humorous dialogue, a bizarre and imaginative world, a variety of unique enemies and environments, and a deep arsenal of weapons and equipment. Its distinctive "Butt Slam" ability adds an exhilarating balance of satisfaction and challenge to the gameplay.