Best Day Ever
Best Day Ever is a narrative game in which you will play 4 characters. Your goal? Manage their daily life and help them overcome their difficulties to create their best day ever.
In Waters City, the picture is not all bright. Emma, Jordan, Paul and Jenny won't say otherwise: they face many injustices on a daily basis and need your help to face these trials. Get to know them and achieve their goals by making good decisions with them.
Each story has multiple endings. It is YOUR decisions that will change the events experienced by the characters and trace their path to their best day ever. And what if these seemingly independent stories were finally linked together?
With dozens of side characters, Best Day Ever deepens many relationships of friendship, love and rivalry. To stay in touch with Emma, Jordan, Jenny and Paul's friends, the phone is your best ally. You can send and receive calls, messages or keep an eye on important appointments.