BROADSWORD: WARLORD EDITION
Command one of five different armies: the English, The French, the Spanish, the Poles or the Hapsburgs. Lead different types of units into battle -- from archers, winged hussars, knights, longbowmen, pikemen, and catapults with special units per nationality. Control special hero units such as Henry III, Joan of Arc, Wladylaw I of Poland, and Peter of Castile, among others whose special 'hero' powers can affect the entire battlefield.