BEYBLADE X XONE
"BEYBLADE X XONE" is not available for purchase as the base game only. Please purchase the bundle, "BEYBLADE X XONE & Season Pass", which includes the season pass for free.
Experience action-packed BEYBLADE battles in a stadium equipped with BEYBLADE X's signature X-celerator Rail as you unleash the Xtreme Dash and use the game's original "Active Gauge".
Feel the impact of extreme acceleration in the stadium equipped with the X-celerator Rail.
Customization takes X Skills into account and offers over 100 million possible combinations!
In online battles, you can compete against Bladers from all corners of the globe anytime, anywhere!