Ayakashi Koi Gikyoku -Forbidden Romance with Mysterious Spirit-
Foxes are known as mythical spirits in Japan as they trick humans by turning into humans themselves.
You went to visit the concert hall where the lower note echoes rhythmically with vibration.
Tonight, the one playing music is the Visual-Kei band “FOX EAR”. All 5 unique members are wearing a fox ear.
Once you hear their voices, the magatama (comma-shaped beads) that you have on your neck beam out light.
This dazzling light makes you lose consciousness and you are taken back to FOX EAR’s dressing room.