Astro Bears
Get ready for the biggest cosmic comeback on Nintendo Switch! Astro Bears is back and shinier than ever, with loads of improvements, new Bears, planets and play modes to pump up the party… again!
Introducing a new update for the game that hundreds of thousands of players fell in love with! Experience even more chaotic gameplay with infinite or finite Ribbons, Planets ranging from small to huge, and 8 Bears with different stats to experiment with!
Make allies (or enemies) in the new Competitive mode in which players battle 1-on-1 over five challenging rounds! Invite a friend to help you collect Jetfish in a 2-player Jetfish Hunting mode and beat the global highscore together! Destroy friendships in the classic Party mode, where “beary big” legends are born!