One of the all-time best physics-puzzlers has finally made its way to Nintendo Switch: Art of Balance.
Puzzle games must be addictive. That's why there are 200 levels to not only challenge your skills but also your imagination. With its tight controls, Art of Balance is easy to pick up and hard to put away.
Packed with 5 unique game modes, online play and local split-screen, Art of Balance is the ultimate test for aspiring puzzle masters. Three additional players can join in at any time and help you solve the puzzles.
With a relaxing lounge soundtrack and 8 beautiful environments, Art of Balance is the ideal fit for casual gaming sessions alone or with friends. Play at home or on the go and challenge other players on their Nintendo Switch.